Arsip

Powered by Blogger.

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Translate

Header Text (Disable)

Max Limit (Disable)

Facebook Page

Weekly

Chat On/Off

Database (Disable)

[Bisa Sengatan Lipas Kudung] 'Oh, Kena Gigit Lipas Je Tu'.. Kesian Nyer!!!


SERI KEMBANGAN - Seorang kanak-kanak mengalami bengkak di bahagian mata kanannya selepas dibawa pulang dari taska mencetuskan rasa tidak puas hati ibu bapa mangsa.

Menurut Ashraf Afzal, pihak taska memberikan alasan yang tidak munasabah dan memandang ringan apa yang berlaku pada anaknya.

"Alasan yang diberikan pihak taska tidak munasabah dan dipandang remeh. Mereka berikan alasan bahawa anak saya digigit oleh lipas walaupun mereka mengaku tidak tahu apa yang sebenarnya berlaku pada anak saya.


"Pemilik taska pula berkata perkara yang menimpa anak saya hanyalah perkara kecil dan mendakwa bengkak di bahagian mata anak saya sudah semakin sihat. 

"Saya meminta untuk melihat rakaman kamera litar tertutup (CCTV) tetapi ditolak kerana tiada transport. Bila saya sampai untuk melihat rakaman CCTV, mereka memberikan alasan bahawa CCTV telah di'reset," katanya yang kecewa tidak dapat melihat apa yang sebenarnya berlaku pada anaknya itu. 

Ashraff telah membawa anaknya untuk pemeriksaan doktor dan disahkan mangsa concussion/blunt trauma. - THEHYPEMEDIA.COM

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment